Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Nr 5-6 | 64-66
Tytuł artykułu

Stymulacja wzrostu w przemyśle lotniczym a bezpieczeństwo publiczne

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
EN
Stimulation of Growth in the Airline Industry while maintaining Public Safety
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Podróż lotnicza często może być długa, uciążliwa, nieopłacalna i niebezpieczna. Ale tak nie musi wcale być. Obecnie lotnictwo jest w rewolucyjnej fazie. Linie lotnicze, coraz częściej mają na uwadze wzrost bezpieczeństwa pasażerów oraz sposoby na uzyskanie pewniejszego zysku dla przemysłu lotniczego - i póki co odnoszą sukcesy. Ten artykuł pokaże, w jakim stopniu linie lotnicze inwestują w większe, bardziej ekonomiczne samoloty i nowe sposoby kontrolowania ruchu lotniczego, przy użyciu współczesnych technologii. Pokaże także, jak przemysł lotniczy stara się nadążyć za ogromnym wzrostem podróżowania w powietrzu, gwarancją komfortu i bezpieczeństwem pasażerów oraz wzrostem zysków.
EN
Air travel often can be long, brutish, unprofitable, and unsafe. But it does not need to be like this. At the moment aviation is in a revolutionary stage. Airlines are dealing with the increasing safety concerns of their passengers and the ways the industry could become more reliably profitable.and they are succeeding. This paper will delineate how they invest in bigger, more fuel-efficient aircraft, and new ways of handling air traffic control through a raft of new technologies. It will also show that the airline industry is trying to keep pace with the explosive growth in air travel, guarantee the comfort and safety of its passengers and increase its profits.
Wydawca

Rocznik
Tom
Strony
64-66
Opis fizyczny
Bibliogr. 18 poz.,
Twórcy
autor
Bibliografia
  • [1] Airline manufacturers embrace different visions. (2004, July 05). Travel Weekly, v63 i27 p69(1). Retrieved on November 09, 2007 from Business & Company Resource Center database.
  • [2] Bailey, Jeff. (2007, November 15). Unclogging the Tarmac. The New York Times.
  • [3] Bowman, Quinn. (2006, June 06). Future Flight. Office of Research Communications, Ohio University. Retrieved on November 14, 2007 from http://news.research.ohiou.edu/perspectives/index.php?item=305
  • [4] Corridore, Jim. (2007, May 24). Airlines. Retrieved on November 09, 2007 from Standard & Poors database.
  • [5] Di Piazza, Karen. (2005, May). Airbus Conquers Market with North America Chair T. Allan McArtor. Airport Journals. Retrieved on November 13, 2007 from http://www.airportjournals.com/Display.cfm?varID=0505012
  • [6] Karbowiak H., Podstawy infrastruktury transportu, Wyd. Wyższej Szkoły Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi, Łódź 2009.
  • [7] Marciszewska E., Pieriegud J., Benchmarking and best practices in transport sector, Wyd. Warsaw School of Economics, Warszawa 2009.
  • [8] M&M_aero. (2007, September 05). The Future of Air Traffic Control. CR4-Blog Entry. Retrieved on November 13, 2007 from http://cr4.globalspec.com/blogentry/3046/The-Future-of-Air-Traffic-Control
  • [9] Pasztor, Andy. ( 2007, November 11). NTSB Weights Measures To Improve AIR Safety. The Wall Street Journal.
  • [10] Problemy transportu w rozszerzonej UE, pod red. W. Rydzkowskiego i K. Wojewodzkiej – Krol, PWN, Warszawa 2009.
  • [11] Rucińska D., Ruciński A., Wyszomirski O., Zarządzanie marketingowe na rynku usług transportowych, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2005.
  • [12] Taylor III, Alex. (2003, November 10). Lord of the Air. Fortune, Vol. 148 Issue 10, p32- 39, 7p, 1 graph, 3c, 1bw. Retrieved on November 09, 2007 from Business Source Premier database.
  • [13] The battle of the North Atlantic. (2007, June 14). The Economist. Retrieved November 13, 2007 from http://www.economist.com/specialreports/displaystory.cfm?story_id=9283659
  • [14] Unfriendly Skies. (2007, November 9). The Economist. Retrieved on November 13, 2007 from http://www.economist.com/displaystory.cfm?story_id=10120013
  • [15] Wald, Matthew L. (2007, January 15). Flying the Crowded Skies: Challenges for Aviation. The New York Times. Retrieved on November 14, 2007 from http://www.nytimes.com/2007/01/15/washington/15fly.html
  • [16] Wald, Matthew L. (2007, September 5). For Airlines, Hands-On Traffic Control. The New York Times. Retrieved on November 13, 2007 from http://www.nytimes.com/2007/09/05/business/05airtraffic.html
  • [17] Where is Boeing Going? Part 4. (n.d.). Boeing’s Future in the 21st Century. The Travel Insider. Retrieved on November 14, 2007 from http://thetravelinsider.com/2003/boeing4.htm
  • [18] Wise, Jeff. (2006, July). Introducing the airplane of the future. Popular Mechanics. Retrieved on November 13, 2007 from http://www.popularmechanics.com/science/air_space/2932316.html
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BGPK-3178-2316
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.