Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | Public Relations. Teoria i praktyka komunikowania | 71-82
Tytuł artykułu

Witryna internetowa przedsiębiorstwa - dialog z interesariuszami

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wizerunek przedsiębiorstwa jest najbardziej złożonym spośród obser- wowalnych obrazów przedsiębiorstwa, gdyż na jego wielowarstwowość składa się wizerunek wewnętrzny, rynkowy i istniejący w odbiorze intereserariuszy (stanowiących trzon opinii publicznej dla przedsiębiorstw) - dając efekt synergii. Do zadań zarządzających należy budowanie wizerunku przedsiębiorstwa, co jest procesem złożonym w sferze działań i czasu (pożądany wizerunek konstytuuje się przez okres 10-15 lat)1, a obraz przedsiębiorstwa to rodzaj "upostaciowienia", co oznacza, że jest on dynamiczny, a nie statystyczny i podlega zmianom. Przedsiębiorstwa są oceniane pod względem kompetencyjności i nowatorskości w zakresie oferowanych rozwiązań. Już nie wystarcza zastanawiać się: co robić?, ale jak to robić? Systemy gospodarcze w warunkach społeczeństwa informacyjnego wysyłają jednoznaczny sygnał swoim podsystemom- -przedsiębiorstwom, że wprowadzanie internetyzacji może w bardzo krótkim czasie zaowocować wzrostem konkurencyjności, a opóźnianie - wypadnięciem z gry o rynek. Internet wniósł zmiany do myślenia o sposobach komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym. Lokują się one w dwóch obszarach: sposobach wewnętrznego przepływu informacji (pomiędzy pracownikami, przełożonymi i podwładnymi) oraz sposobach kontaktowania się przedsiębiorstw z udziałowcami, akcjonariuszami i interesariuszami. (fragment tekstu)
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • Rozwadowska B.: Public Relations. Teoria. Praktyka. Perspektywy. Warszawa 2002
  • Andrzejewski P., Kot W.: Media relations - budowanie reputacji firmy. Warszawa 2003
  • Brilman J.: Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. Warszawa 2002
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171303987
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.